Mācību centrs "LatInSoft" - Administratīvie un sekretāra pakalpojumi - Prof. tālākizglītība

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi
Norises vieta(s) vai fakultāte(s):
Ieraksts atjaunots:2016-08-30
Programmas veidsProfesionālā tālākizglītība - 2.PKL (2.līmeņa profesionālā kvalifikācija) (20T)
Profesionālā kvalifikācijaKlientu apkalpošanas operators (2. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Profesionālās kvalifikācijas apliecība;
Licence / akreditācijaProgramma licencēta 11.05.2015. Akreditācija līdz 21.11.2018.
Programmas kods20T346011
 
Ilgums480 stundas (tai skaitā kvalifikācijas prakse 240 stundas)
Izglītības ieguves formaKlātiene
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksaNVA projekta finasējums vai par maksu
 
Programmas aprakstsProgramma sniedz zināšanas un iemaņas, kas nepieciešamas klientu apkalpošanas operatora darbam dažādos uzņēmumos un iestādēs, kur notiek klientu un apmeklētāju pieņemšana un apkalpošana, pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un apstrāde, kā arī informācijas un konsultāciju sniegšanai un komunikācijas nodrošināšanai ar klientiem savas kompetences ietvaros, efektīvi izmantojot biroja tehniku un elektroniskos saziņas līdzekļus.
Programmas saturs:
Uzņēmuma darba organizācija (t.sk. integrētas tēmas: darba un vides aizsardzība, pirmā palīdzība, darba tiesiskās attiecības), saskarsme, lietišķā etiķete un klientu apkalpošana, dokumentu pārvaldība (t.sk. integrētas tēmas: valsts valodas stilistika un valodas lietošana lietišķajos rakstos), lietišķā komunikācija svešvalodā (angļu valodā), informācijas tehnoloģijas.
Iepriekšējā izglītība, prasībasPamatizglītība
Pieaugušo izglītības iestāde
Ģimnāzijas iela 7/9 (ieeja no Raiņa ielas), Daugavpils, LV-5401
Tel:65429699; 27046097
E-pasts:mc@latinsoft.lv  www.latinsoft.lv