Biznesa augstskola Turība - Mārketings un tirdzniecības vadība - Prof. bak. studijas

Mārketings un tirdzniecības vadība
Uzņemšana:Uzņemšana 2024./25. gadā
Ieraksts atjaunots:2024-02-19
Programmas veidsProfesionālā bakalaura studiju programma - 6. LKI (1. cikls, programma ar kodu 42)
GrādsProfesionālais bakalaurs tirgzinībā
Profesionālā kvalifikācijaTirgvedības (mārketinga) vadītājs (6. PKL) Standarts / kvalifikācijas prasības
Izglītības dokuments Profesionālā bakalaura diploms un augstākās profesionālās kvalifikācijas diploms;
Licence / akreditācijaStudiju virziens akreditēts līdz 28.10.2027.
Programmas kods42342
 
Ilgums4 gadi (pilna laika dienas), 4,3 gadi (nepilna laika vakara un neklātiene)
Studiju veidsPilna laika/Nepilna laika
Izglītības ieguves formaKlātiene; Neklātiene
Kredītpunkti160
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa2820 EUR gadā (dienas); 2520 EUR gadā (vakara), 2420 EUR gadā (neklātiene) (2024./25.)
 
Programmas aprakstsMārketinga studijas ir pirmais solis, lai veiksmīgi darbotos mārketinga jomā. Mūsdienu mārketingā nepietiek vien ar teorijas pārzināšanu – nepieciešamas arī praktiskās iemaņas zīmolvedībā, psiholoģijā, pārdošanā, kā arī uzņēmējdarbībā un vadībā. Mārketings var būt veiksmes atslēga ikviena uzņēmuma attīstībā. Turklāt mārketinga studijas palīdzēs virzīties pa karjeras kāpnēm ikvienā nozarē.

Biznesa augstskolas Turība īstenotā studiju programma “Mārketings un tirdzniecības vadība” sniedz daudzpusīgas zināšanas mārketingā un ar to saistītajās jomās. Studenti iepazīst mūsdienu mārketinga vidi praktiskā darbībā, attīstot redzējumu ne tikai mārketinga un tirdzniecības jomās, bet arī uzņēmējdarbībā. Piedaloties divpusējās apmaiņas programmās kādā no partneraugstskolām ASV, Meksikā, Dienvidkorejā, Ķīnā, Peru, Gruzijā vai citviet pasaulē, iespējams iegūt starptautisku skatījumu uz mārketinga jomu.


Pēc mārketinga studiju absolvēšanas studenti var turpināt pilnveidot savas prasmes profesionālā maģistra studiju programmā “Uzņēmējdarbības vadība”, kā arī citās Biznesa augstskolas Turība piedāvātajās bakalaura vai maģistra studiju programmās.

Mārketinga vai pārdošanas speciālists Latvijas vai ārvalstu uzņēmumos;
Mārketinga vai pārdošanas vadītājs;
Uzņēmuma vadītājs vai īpašnieks.
Programmas mājaslapawww.turiba.lv/lv/uznemsana/studiju-programmas-1/bakalaura-programmas/marketings-un-tirdzniecibas-vadiba
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība, CE latviešu valodā, svešvalodā (angļu, vācu, franču vai krievu) un matemātikā.
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2024./2025. gadā: lasīt šeit

2024. gada 18. janvārī Starptautiskā kosmetoloģijas koledža (SKK) ir pievienota Biznesa augstskolai Turība (BAT), kļūstot par BAT Veselības aprūpes nodaļu.
Augstskola
Iestādes tips:Lietišķo zinātņu universitāte
Graudu iela 68, Rīga, LV-1058
Tel:67622551, 67622333
E-pasts:turiba@turiba.lv; sic@turiba.lv  www.turiba.lv
Aktuālā informācija:Uzņemšanas noteikumi studiju programmās 2024./2025. gadā: lasīt šeit

2024. gada 18. janvārī Starptautiskā kosmetoloģijas koledža (SKK) ir pievienota Biznesa augstskolai Turība (BAT), kļūstot par BAT Veselības aprūpes nodaļu.