Liepājas Universitāte - Izglītības procesa organizācija un nodrošinājums bērniem ar speciālām vajadzībām pirmsskolas izglītības iestādē (B) - Pedagogu B programmas

Izglītības procesa organizācija un nodrošinājums bērniem ar speciālām vajadzībām pirmsskolas izglītības iestādē (B)
Ieraksts atjaunots:2021-04-23
Programmas veidsPedagogu profesionālā pilnveide - ar sertifikātu
Izglītības dokuments IZM saskaņots sertifikāts;
Licence / akreditācijaVairāk par licencēšanu/akreditāciju lasīt šeit
 
Ilgums72 stundas
Izglītības ieguves formaKlātiene dienas
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa200 EUR (2019./20.)
 
Programmas aprakstsProgrammas mērķauditorija:

Vispārējo pirmsskolas izglītības programmu (0101 1111; 0 101 0121), kurās iekļauti izglītojamie ar garīgās attīstības traucējumiem, garīgās veselības traucējumiem, valodas traucējumiem, dzirdes traucējumiem, jauktiem attīstības traucējumiem, pirmsskolas izglītības skolotāji; speciālo pirmsskolas izglītības programmu ( 0101 5211; 0101 5221; 0101 5511; 0101 5521; 0101 5611; 0101 5621; 0101 5711; 0101 5721; 0101 5811; 0101 5821; 0101 5911; 0101 5921) pirmsskolas izglītības skolotāji bez speciālā pedagoga kvalifikācijas; sākumskolas skolotāji.

Programmas īsa anotācija:

Bērnu agrīnās attīstības novērtēšana, speciālo vajadzību atpazīšana pedagoģiskajā procesā. Pirmsskolas vecuma bērnu ar speciālām vajadzībām psiholoģiskais raksturojums, pedagogu un vecāku sadarbības modeļi. Pedagoģiskā darba paņēmieni ar bērniem ar izziņas darbības traucējumiem, ar dzirdes traucējumiem, ar valodas traucējumiem, ar uzvedības un saskarsmes traucējumiem. Individuālās pieejas nodrošinājums iekļaujošās izglītības kontekstā. Alternatīvie pedagoģiskā darba modeļi un paņēmieni bērniem ar dažādiem attīstības traucējumiem.

Plānotie rezultāti (iegūtās un pilnveidotās kompetences):

• izpratne par speciālās izglītības kā iekļaujošās izglītības nozīmi pirmsskolas izglītības iestādē un turpmākajā cilvēka dzīvē;

• prasme novērtēt nepieciešamību organizēt pedagoģisko procesu atbilstoši speciālās pedagoģijas nosacījumiem;

• zināšanas par dažādiem speciālo vajadzību veidiem un iespējām meklēt atbilstošus atbalsta speciālistus, kā arī tos ieteikt bērnu ar speciālām vajadzībām vecākiem;

• prasme novērtēt personīgā pedagoģiskā darba rezultātus ar bērniem ar speciālām vajadzībām, tos analizēt.
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2021./2022. gadā: lejupielādēt šeit
Augstskola
Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401
Tel:63423568 (rektorāts); 63426249 (studiju daļa)
E-pasts:liepu@liepu.lv  www.liepu.lv