Liepājas Universitāte - Algoritmu veidošanas un programmēšanas pamati vizuālās programmēšanas vidē Scratch (A) - Pedagogu A programmas

Algoritmu veidošanas un programmēšanas pamati vizuālās programmēšanas vidē Scratch (A)
Ieraksts atjaunots:2021-12-13
Programmas veidsPedagogu profesionālā pilnveide - ar apliecību
Izglītības dokuments Apliecība;
Licence / akreditācijaVairāk par licencēšanu/akreditāciju lasīt šeit
 
Ilgums32 stundas
Izglītības ieguves formaKlātiene
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa98 EUR (2021.g.)
 
Programmas aprakstsMērķauditorija: pirmsskolas un vispārējās izglītības iestāžu pedagogi, kuri strādā ar dažādu spēju līmeņu izglītojamiem pamatizglītības posmā (prioritāri 1.-6. klašu vecumposmā), kā arī interešu izglītības pedagogi.

Norises vieta: Liepāja, Liepājas Universitāte, Lielā iela 14.

Programmas saturs:

Ievads Pārskats par loģiskajām spēlēm, un pirmsskolas vecuma un jaunāko klašu bērniem piemērotām programmēšanas vidēm (Scratch, Kodu, Tynker u.c.).
Loģiskās spēles Loģisko spēļu nozīme (Gudrību pils, Piedzīvojums mežā, Lightbot, Tynker); pirmo programmēšanas iemaņu apgūšana izmantojot loģiskās spēles.
Algoritmi, algoritmu veidošanas mācīšanas metodika Algoritma jēdziens, algoritma izpildītājs, algoritma pieraksta veidi, blokshēmas.
Ievads programmēšanas valodā Scratch Darba vide, pieejamās komandas, programmēšanas bloki, pirmās programmas sastādīšana, lineāra algoritma īstenošana attēla veidošanai.
Zīmējumu veidošana izmantojot Scratch Zīmējumu veidošana izmantojot objekta pārvietošanos plaknē, zīmējot aiz sevis kustību trajektoriju; “bruņurupuča grafikas” pamati.
Cikli programmēšanas valodā Scratch Programmēšanas bloki cikliem, atbilstošu programmas sastādīšana, simetrisku figūru un zīmējumu ar atkārtotiem elementiem veidošana.
Sazarošanās programmēšanas valodā Scratch Programmēšanas bloki sazarojumiem, loģisko noteikumu formulēšana un pierakstīšana, atbilstošu programmu sastādīšana.
Animācijas filmu veidošana izmantojot Scratch Objektu kustības un savstarpējā dialoga veidošana.
Izglītojošu spēļu veidošana, izmantojot Scratch Spēles scenārija izstrāde, objekta vadības kontrole, punktu skaitīšana, laika kontrole, nejaušo skaitļu ģenerators, sazarojumu un ciklu izmantošana spēles idejas realizēšanai, sazarojumu un ciklu izmantošana spēles veidošanai.
Mainīgie programmēšanas valodā Scratch un mainīgo jēdzienu mācīšana izglītojamajiem Mācību testa ar animācijas elementiem sastādīšana, punktu skaitīšana, laika kontrole, nejaušo skaitļu ģenerators, simulāciju un spēļu veidošana.
Programmēšanas praktikums.
Aktuālā informācijaUzņemšanas noteikumi studiju programmās 2022./2023. gadā: lejupielādēt šeit
Augstskola
Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401
Tel:63423568; 63422505; 26190339
E-pasts:liepu@liepu.lv  www.liepu.lv