Rīgas Valsts tehnikums - Administratīvie un sekretāra pakalpojumi - Prof. vidējā izglītība pēc visp.vidējās izglītības

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi
Uzņemšana:Plānota uzņemšana 2020./21. gadā
Ieraksts atjaunots:2020-02-13
Programmas veidsProfesionālā vidējā izglītība pēc vispārējās vidējās izglītības - 3.PKL (3.līmeņa profesionālā kvalifikācija) (35b)
Profesionālā kvalifikācijaKlientu apkalpošanas speciālists (3. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Diploms par profesionālo vidējo izglītību;
Licence / akreditācijaVairāk par licencēšanu/akreditāciju lasīt šeit
Programmas kods35b346011
 
Ilgums1,5 gadi
Izglītības ieguves formaKlātiene
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksaValsts budžets
GrantsAudzēkņi saņem stipendiju
 
Programmas aprakstsKlientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas produktiem vai pakalpojumiem (turpmāk – produkti) un organizācijas struktūru, piedalās mārketinga pasākumos, lieto specializētās datorprogrammas un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā un dokumentēšanā, veic sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, aizpilda finanšu pirmdokumentus un izstrādā dažāda veida pārvaldes dokumentus. Klientu apkalpošanas speciālists strādā pie komersantiem, valsts un pašvaldības institūcijās, biedrībās, nodibinājumos.
Iepriekšējā izglītība, prasībasVidējā izglītība
Profesionālās izglītības iestāde
Krišjāņa Valdemāra iela 1C, Rīga, LV-1817
Tel:67324146
E-pasts:kanceleja@rvt.lv  www.rvt.lv