Biznesa augstskolas Turība Profesionālās izaugsmes centrs - Administratīvie un sekretāra pakalpojumi - Prof. tālākizglītība

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi
Ieraksts atjaunots:2016-09-23
Programmas veidsProfesionālā tālākizglītība - 2.PKL (2.līmeņa profesionālā kvalifikācija) (20T)
Profesionālā kvalifikācijaKlientu apkalpošanas operators (2. PKL) Profesijas standarts
Izglītības dokuments Profesionālās kvalifikācijas apliecība;
Licence / akreditācijaProgramma ir licencēta 06.03.2014., akreditēta līdz 14.06.2018.
Programmas kods20T34601
 
Ilgums480 stundas
Izglītības ieguves formaKlātiene dienas
Mācību valodalatviešu (LV)
Mācību/studiju maksa540 EUR (2016./17.)
 
Programmas aprakstsKlientu apkalpošanas operators strādā dažādos uzņēmumos un iestādēs, kas saistīts ar klientu un apmeklētāju pieņemšanu un apkalpošanu. Nodarbojas ar informācijas un konsultāciju sniegšanu, pasūtījumu pieņemšanu, reģistrēšanu un to apstrādi.
Programmas mājaslapakursi.turiba.lv/kursi/klientu-apkalposanas-operators
Iepriekšējā izglītība, prasībasPamatizglītība
Pieaugušo izglītības iestāde
Biznesa augstskolas Turība Profesionālās izaugsmes centrs
Graudu iela 68, Rīga, LV-1058
Tel:67606101; 28624062
E-pasts:kursi@turiba.lv  kursi.turiba.lv